Praca w Gabinecie Psychologicznym na Jutrzenki
PSYCHOLOG, PSYCHOTERAPUETA
Tworzymy komfortowe miejsce, abyś mógł/a skoncentrować się na Twoich pacjentach i klientach. Dołączając do nas, staniesz się częścią zespołu, w którym każdy psycholog/psychoterapeuta ma szansę dzielić się wiedzą, doświadczeniem i wsparciem. Wspólnie tworzymy atmosferę wzajemnego zrozumienia i inspiracji.
Doceniamy indywidualne podejście do pracy. Oferujemy elastyczność w organizacji grafiku i przestrzeń na rozwijanie swoich zainteresowań oraz umiejętności w ramach naszego zespołu.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie procesów psychoterapeutycznych zgodnie ze standardami etycznymi i zawodowymi (diagnoza, planowanie terapii, prowadzenie sesji, monitorowanie postępów).
Prowadzenie klientów od pierwszego kontaktu – omówienie potrzeb, udzielanie informacji o zasadach współpracy, ustalanie celów oraz struktury procesu terapeutycznego.
Zarządzanie własnym kalendarzem pracy – dostępność dla klientów, prowadzenie organizacyjne swoich klientów od drugiej wizyty: zmiany terminów, dbanie o stabilność procesu.
Prowadzenie dokumentacji terapeutycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i według standardów gabinetu.
Obsługa kasy fiskalnej – wystawianie paragonów lub faktur po każdej wizycie oraz dbanie o poprawność rozliczeń.
Uczestnictwo w życiu gabinetu – współpraca z zespołem, interwizje, superwizje, wymiana informacji potrzebnych do sprawnego funkcjonowania gabinetu (w granicach poufności).
Dbanie o profesjonalny wizerunek gabinetu oraz wysokie standardy obsługi klienta.
Poszanowanie procedur gabinetu oraz przestrzeganie zasad etycznych i organizacyjnych.
Oferujemy:
- wynagrodzenie 60% od kwoty jaką płaci klient,
- współpraca oparta o umowę b2B lub umowę zlecenie,
- pełną obsługę marketingową (strona, promocja, reklama),
- pozyskiwanie klientów i działania recepcji (system i zapisy online),
- ciepłe wnętrza gabinetu, elastyczność i miłą atmosferę,
- interwizja i wspierający, serdeczny zespół,
- superwizja zespołowa,
- BRAK „LOJALKI”
Wyślij swoje CV jeśli:
- Jesteś psychologiem i psychoterapeutą
lub
- ukończyłaś/eś min 2 rok, 4-letniej szkoły psychoterapii
oraz
- masz do dyspozycji 10h / tyg i zależy Ci na stałej współpracy.
Porozmawiajmy o Twoich i naszych potrzebach i możliwościach.
Zapraszamy do współpracy:
Wyślij swoje CV oraz kilka zdań o sobie i motywacji na adres: kontakt@psycholodzy-jutrzenki.pl. W tytule maila wpisz: Psycholog, psychoterapeuta.
OFFICE MANAGER
Gabinet Psycholodzy na Jutrzenki to kameralne, ciepłe i rozwijające się miejsce w Warszawie stworzone z myślą o bezpiecznej, profesjonalnej i empatycznej pomocy psychologicznej. Działamy od dwóch lat i w tym czasie zbudowaliśmy zgrany zespół 10 specjalistów, którzy wspierają zarówno osoby indywidualne, jak i pary oraz rodziny. Stawiamy na wysoką jakość pracy, współpracę, wzajemny szacunek i dobrą atmosferę. Rozwijamy się szybko, stale poszerzamy ofertę i dbamy o to, by nasz gabinet był miejscem, do którego klienci i terapeuci wracają z poczuciem komfortu i zaufania.
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjna i komunikacja z klientami:
- odbieranie i wysyłanie maili,
- odbieranie telefonów i zapisy klientów,
- prowadzenie i koordynacja kalendarza wizyt,
- udzielanie podstawowych informacji o ofercie gabinetu.
Wsparcie dla zespołu terapeutów:
- bieżąca pomoc organizacyjna,
- obsługa dokumentów,
- wsparcie w sprawach operacyjnych i komunikacyjnych.
Zarządzanie gabinetem:
- rozliczenia miesięczne,
- podstawowe zadania administracyjne,
- dbanie o czystość, organizację i zaopatrzenie gabinetu.
Marketing i koordynacja zespołu marketingowego:
- współpraca i nadzór nad pracą specjalistów od Ads, SEO i contentu,
- uaktualnianie informacji na stronie,
- tworzenie contentu do mediów społecznościowych,
- planowanie i wdrażanie publikacji,
- dbanie o spójność komunikacji gabinetu.
Wymagania
- samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność, dojrzałość, odpowiedzialność,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- sprawne poruszanie się w środowisku online (kalendarze, social media, podstawowe narzędzia biurowe),
- mile widziane: doświadczenie w administracji, marketingu lub pracy w gabinecie terapeutycznym/medycznym.
Oferujemy
- pracę ok. 15-20 godzin tygodniowo (elastyczne godziny — łatwo pogodzić np. ze studiami),
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kompetencji,
- możliwość pracy z gabinetu lub hybrydowo,
- przyjazną, wspierającą atmosferę w małym, zgranym zespole,
- realny wpływ na rozwój gabinetu,
- pełne wdrożenie na i przekazanie obowiązków,
- stabilną współpracę i przestrzeń do własnych inicjatyw oraz rozwoju.
Forma współpracy
- umowa zlecenie / B2B – do uzgodnienia.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV oraz kilka zdań o sobie i motywacji na adres: kontakt@psycholodzy-jutrzenki.pl. W tytule maila wpisz: Office manager.