Strona główna » Praca dla psychologa psychoterapeuty

Gabinet psychologiczny na Jutrzenki

Praca w Gabinecie Psychologicznym na Jutrzenki

PSYCHOLOG, PSYCHOTERAPUETA

Tworzymy komfortowe miejsce, abyś mógł/a skoncentrować się na Twoich pacjentach i klientach. Dołączając do nas, staniesz się częścią zespołu, w którym każdy psycholog/psychoterapeuta ma szansę dzielić się wiedzą, doświadczeniem i wsparciem. Wspólnie tworzymy atmosferę wzajemnego zrozumienia i inspiracji.

Doceniamy indywidualne podejście do pracy. Oferujemy elastyczność w organizacji grafiku i przestrzeń na rozwijanie swoich zainteresowań oraz umiejętności w ramach naszego zespołu.

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie procesów psychoterapeutycznych zgodnie ze standardami etycznymi i zawodowymi (diagnoza, planowanie terapii, prowadzenie sesji, monitorowanie postępów).

  • Prowadzenie klientów od pierwszego kontaktu – omówienie potrzeb, udzielanie informacji o zasadach współpracy, ustalanie celów oraz struktury procesu terapeutycznego.

  • Zarządzanie własnym kalendarzem pracy – dostępność dla klientów, prowadzenie organizacyjne swoich klientów od drugiej wizyty: zmiany terminów, dbanie o stabilność procesu.

  • Prowadzenie dokumentacji terapeutycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i według standardów gabinetu.

  • Obsługa kasy fiskalnej – wystawianie paragonów lub faktur po każdej wizycie oraz dbanie o poprawność rozliczeń.

  • Uczestnictwo w życiu gabinetu – współpraca z zespołem, interwizje, superwizje, wymiana informacji potrzebnych do sprawnego funkcjonowania gabinetu (w granicach poufności).

  • Dbanie o profesjonalny wizerunek gabinetu oraz wysokie standardy obsługi klienta.

  • Poszanowanie procedur gabinetu oraz przestrzeganie zasad etycznych i organizacyjnych.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie 60% od kwoty jaką płaci klient,
  • współpraca oparta o umowę b2B lub umowę zlecenie,
  • pełną obsługę marketingową (strona, promocja, reklama),
  • pozyskiwanie klientów i działania recepcji (system i zapisy online),
  • ciepłe wnętrza gabinetu, elastyczność i miłą atmosferę,
  • interwizja i wspierający, serdeczny zespół,
  • superwizja zespołowa,
  • BRAK „LOJALKI”

Wyślij swoje CV jeśli:

  • Jesteś psychologiem i psychoterapeutą

lub

  • ukończyłaś/eś min 2 rok, 4-letniej szkoły psychoterapii

oraz

  • masz do dyspozycji 10h / tyg i zależy Ci na stałej współpracy.

Porozmawiajmy o Twoich i naszych potrzebach i możliwościach.

 

Zapraszamy do współpracy:

Wyślij swoje CV oraz kilka zdań o sobie i motywacji na adres: kontakt@psycholodzy-jutrzenki.pl. W tytule maila wpisz: Psycholog, psychoterapeuta.

OFFICE MANAGER

Gabinet Psycholodzy na Jutrzenki to kameralne, ciepłe i rozwijające się miejsce w Warszawie stworzone z myślą o bezpiecznej, profesjonalnej i empatycznej pomocy psychologicznej. Działamy od dwóch lat i w tym czasie zbudowaliśmy zgrany zespół 10 specjalistów, którzy wspierają zarówno osoby indywidualne, jak i pary oraz rodziny. Stawiamy na wysoką jakość pracy, współpracę, wzajemny szacunek i dobrą atmosferę. Rozwijamy się szybko, stale poszerzamy ofertę i dbamy o to, by nasz gabinet był miejscem, do którego klienci i terapeuci wracają z poczuciem komfortu i zaufania.

 Zakres obowiązków:

Obsługa administracyjna i komunikacja z klientami:

  • odbieranie i wysyłanie maili,
  • odbieranie telefonów i zapisy klientów,
  • prowadzenie i koordynacja kalendarza wizyt,
  • udzielanie podstawowych informacji o ofercie gabinetu.

Wsparcie dla zespołu terapeutów:

  • bieżąca pomoc organizacyjna,
  • obsługa dokumentów,
  • wsparcie w sprawach operacyjnych i komunikacyjnych.

Zarządzanie gabinetem:

  • rozliczenia miesięczne,
  • podstawowe zadania administracyjne,
  • dbanie o czystość, organizację i zaopatrzenie gabinetu.

Marketing i koordynacja zespołu marketingowego:

  • współpraca i nadzór nad pracą specjalistów od Ads, SEO i contentu,
  • uaktualnianie informacji na stronie,
  • tworzenie contentu do mediów społecznościowych,
  • planowanie i wdrażanie publikacji,
  • dbanie o spójność komunikacji gabinetu.

Wymagania

  • samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność, dojrzałość, odpowiedzialność,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • sprawne poruszanie się w środowisku online (kalendarze, social media, podstawowe narzędzia biurowe),
  • mile widziane: doświadczenie w administracji, marketingu lub pracy w gabinecie terapeutycznym/medycznym.

Oferujemy

  • pracę ok. 15-20 godzin tygodniowo (elastyczne godziny — łatwo pogodzić np. ze studiami),
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kompetencji,
  • możliwość pracy z gabinetu lub hybrydowo,
  • przyjazną, wspierającą atmosferę w małym, zgranym zespole,
  • realny wpływ na rozwój gabinetu,
  • pełne wdrożenie na i przekazanie obowiązków,
  • stabilną współpracę i przestrzeń do własnych inicjatyw oraz rozwoju.

Forma współpracy

  • umowa zlecenie / B2B – do uzgodnienia.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV oraz kilka zdań o sobie i motywacji na adres: kontakt@psycholodzy-jutrzenki.pl. W tytule maila wpisz: Office manager.

Praca w gabinecie na Jutrzenki
Przejdź do treści